0
مجموع:0 ریال
17 شهریور 1399

سنگ مروارید و ویژگی های آن

مروارید و ویژگی های آن

سنگ مروارید یکی از سنگ های گران قیمت است که می تواند توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. سنگ مروارید خواص دارویی و درمانی زیادی دارد. جالب است بدانید که این سنگ اعصاب، غدد فوق کلیه، عضله ها و طحال را تقویت می کند. سنگ مروارید برای زخم معده هم مفید است و از روده ها نیز محافظت می کند. این سنگ گران قیمت نقش مهمی در تقویت چشم ها دارد و برای تب نیز مفید است. سنگ مروارید برای سردرد نیز بسیار مفید و موثر است. در این مقاله مروارید و ویژگی های آن را بررسی خواهیم کرد.

رنگ

سنگ مروارید رنگ های متفاوتی دارد با این وجود، رنگ محبوب آن که در بین مردم بیشتر رایج است، رنگ سفید یا همان کرم است. با توجه به محبوبیت این رنگ از مروارید، این سنگ برای کمبود کلسیم هم بسیار مفید است.

بیماری های روحی

سنگ مروارید تنها برای بیماری های جسمی مفید نیست، و این سنگ در درمان بیماری های روحی نیز تاثیر گذار است. مروارید برای کاهش اضطراب، حساسیت، افزایش ابتکار و الهام، رفع تغییر های ناگهانی خلق و خوی بسیار مفید است. در واقع این سنگ دامنه ی کاربردی زیادی دارد از جسم تا روح انسان را تحت تاثیر قرار می دهد. جالب است بدانید این سنگ؛ شامل نشان طالع بینی نیز هست. به عنوان نمونه سنگ مروارید به نشان های سرطان، ترازو، و ماهی اختصاص می یابد. مروارید سیاه نیز به نشان جُدی تعلق دارد. بسیاری از اشخاص در دنیا معتقدند اگر چنین سنگی را داشته باشند، از آینده ی شوم به آن ها هشدار می دهد و اگر گردنبندی از مروارید را داشته باشند در برابر نگون بختی از آن ها محافطت می کنند چنین تفکراتی سبب  شده این نوع سنگ بین مردم دنیا بسیار ارزش پیدا کند. با توجه به این دلایل؛ این سنگ قیمت بالایی دارد و اشخاص بسیاری علاقمند هستند نمونه ایی از این سنگ را برای خود خریداری کنند.

گالری طلا و جواهر اونیکست

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
برگشت به بالا
Scan via WeChat App to follow Graff